”°º×Michi׺°” - I hate it. No doubt.



Okej, jag har fått nog. Lyssna nu för fan:

Jag vill inte ha dina massproducerade kommentarer.

Hatar att få:
"Hej, hur mår du?
Kolla min blogg! PUSS!" på ett inlägg där jag berättar att jag har skit ont i magen och det känns som om jag ska dö! (Överdrifternas afton)

Jag säger ju hur jag mår! LÄS innan du frågar kanske? Du skriver till 50 olika bloggar per dag och frågar hur alla mår, knappast för att du bryr dig. Utan för att hora läsare och få 50 kommentarer tillbaka med svaret "Jag mår bra, hur mår du?".

Sedan ni som skriver "FIN BLOGG!" är fan i mig värre. Du skiter ju fullkomligt i innehållet! Läser inte ett piss utan bara säger det första bästa du kommer på! Kom med något originellt istället!

"Din blogg ser ut som en inåtvänd kamel"
"Du skriver lika bra som ett utvecklingsstört kvalster"
"Du kan då inte ha många fjortisar i solariumet"

Skriv något annat än att min blogg är fin (Och vaddå fin föresten? Handlar det aldrig om läsningen längre? Man säger i alla fall inte att läsningen var fin). Orkar inte ens svara.. Vad fan ska jag svara? "DETSAMMA, SNUTTIGULL!"?..... Tänk om jag tycker din bloggen är skit ful egentligen?

Bara sluta, okej? Kommentera någonting av värde istället, istället för att bara upprepa skit hela tiden!

Sedan: jag är inte intresserad av gratis-sidor, eller några puckade blogg tävlingar.
Jag vill inte ens ha förslag till det! Kommer inte acceptera kommentarerna! Enda chansen att "reklam" kommentarer blir accepterade är om du t.ex skriver någonting vettigt först och efter det skriver "Jag har en tävling" eller något liknande..

Skit tråkigt med kommentarer som bara handlar om reklam. Tror ingen annan klickar på era länkar om du bara spyr ut reklam.
Lägg ner, det är större chans att någon kollar din blogg om du skriver något vettigt om t.ex det jag skriver om. Max antal länkar i en kommentar: 3.

Sedan finns det ni som är återkommande spammare. Märker ni inte att jag inte accepterar er? Idioter... Ge upp!

En väredlös tönt kommentar till och jag kommer mörda någon...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Vilken fin blogg du har!



Hahahaha.. fan va du e aggressiv =P.. Men kul o läsa var det iaf!

2009-05-18 @ 07:21:11
URL: http://sofialb.blogg.se/
Postat av: Trinidaz

Håller med dig bra skrivet.



När man skriver ngt sådant så vet man ju att den som skrivit det bara vill ha lite reklem för sin blogg. Visst kan de mena det dem säger , men kan de inte säga ngt mer då? För såna kommentarer gör ju så att man INTE vill kolla in deras blogg eller?

2009-05-18 @ 10:46:54
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

håller så med dig! jag brukar inte ens acceptera sådanna kommentarer, det känns så värdelöst. Man vill ju ha en kommentar om sitt inlägg eller sin blogg. Det är ju det som kommentarer handlar om.

2009-05-18 @ 13:07:30
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Danni

Gud vad fin blogg du har, hänt nå skoj idag? kramar

2009-05-18 @ 18:49:25
URL: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: natasha

michi tar i med hårdhandskarna :D

2009-05-18 @ 19:53:05
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: Sabina

jag fick en gång en kommentar där personen berömmde mig för jag skrev så bra. I det inlägget hade jag bara en bild så det var tydligt att hon inte läst min blogg alls.. ännu pinsamare blev personen när jag upptäkte att hon skrivit samma sak till flera personer..

2009-05-18 @ 20:13:11
URL: http://chahina.devote.se
Postat av: Frida

sv: Jag trodde också det skulle bli skitskönt att slippa Dessie, men vad fan, jag saknar hennes meningslösa hjärndöda fjortisblogg. :<



"Du kan då inte ha många fjortisar i solariumet"

Priceless! Och jag håller med dig till 100% om det du skrev i inlägget, hatar också alla idioter som bara skickar reklam och shit...

2009-05-19 @ 15:26:29
URL: http://heyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0