”°º×Michi׺°” - Aj.

Har så in i helvetes ont i magen.. Kallsvettig är jag också... feber? Gör riktigt jävla ont!

Vad säger de på smärtterapin?
Att jag ska tänka på något annat.. Något positivt? Hur i helvete ska jag kunna göra det när det känns som om magen ska spricka? Åh, det är en ny dag imorgon. Samma smärtor, nytt datum.

Känns jättehemskt vid tryck också, särskilt på två ställen. Högst upp i magen och lite åt höger under revbenen.
Inbillning? HA! Ta ditt jävla smärtsyndrom och stoppa upp det någonstans! Jag känner min kropp så pass väl att jag förstår att det är något som är fel!

Vad var det mer psykologen sa? Jag ska tänka mig att jag går på en strand med sanden mellan tårna. Jävla Thomas Ledin tjafs. Jag har fan aldrig ens varit på en strand, hur ska jag kunna visualisera något jag aldrig upplevt?

Och vad fick jag ont av? En macka, med lite jävla vitlökssmör. Varenda gång jag käkar något så känns det så här! Ska det vara så? Om detta forsätter så här kommer jag sluta äta igen. För jag kopplar ju ihop mat med smärta. Vi människor är så smarta att vi försöker undvika smärta, och om jag för ont av att äta.. Ja, då skiter jag väl i det.

Vill absolut inte sluta äta, jag är fullt medveten om att det inte är bra och det är absolut inte det jag eftersträvar. Men vad har jag för val om det inte går över? Jag vill ju inte ha ont.. Det är ingen idé att ringa sjukhuset heller, läkarna tar mig bara som en hypokondriker...

Jag är sjuk, läkarna fattar inte det!

Tidigare har jag haft gallsten, bukspottkörtelinflammation och.. Vad fan var det mer... juste magkatarr hade jag en släng av förut.. Men nu? Nej, nu är jag helt frisk.

Ja, min hälsa är på topp! Bara det att jag har en smärta som är så handikappade att jag inte ens kan gå i skolan och leva ett liv. Men nej, jag är helt frisk....

Skriver imorgon, orkar inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas du får en riktigt härlig helg med massor av sol! :)

2009-05-15 @ 23:53:28
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Ävelicious

vad tycker du om årets "sommarplåga" svennebanan ? ;D

2009-05-15 @ 23:57:50
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Du? Jag gick fem år med smärta i buken etc pga tjejproblem. Och det visade sig att min "överkänslighet" och "vanliga mensvärk" var Endometrios. Jag har fortfarande ont, men cystorna blir inte större.



Endometrios är en genetisk sjukdom, som inte gör att man dör i förtid, men man får blodfyllda cystor i buken (kan även finnas under revben etc)



Och du ska veta att jag också kände mig totalt handikappad en vecka i månaden, kräktes och fick hjärtklappning av smärtan. Så nämn Endometrios nästa gång!



Maila mig om du vill (mailen finns)

2009-05-15 @ 23:59:15
Postat av: Lizzy - Här finner du allt!

Kolla gärna in min härliga blogg och lägg en kommentar eller fler! :)





www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se



// Liiiizzzzyyyy :) Its My Name!

2009-05-16 @ 09:20:57
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/
Postat av: hannah :)

ajaj stackars dej !:(

2009-05-16 @ 10:16:19
URL: http://radtke.blogg.se/
Postat av: veronica

Du skriver otroligt bra!

'Jag ska tänka mig att jag går på en strand med sanden mellan tårna. Jävla Thomas Ledin tjafs.' haha! - så sant så sant.

2009-05-16 @ 10:34:01
URL: http://puckoh.blogg.se/
Postat av: natasha

gud vilken fin design ! :)

2009-05-16 @ 11:15:47
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: Ävelicious

ha jo något tjatig!

precis, kan jag med , ha :D

2009-05-16 @ 11:27:39
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0