”°º×Michi׺°” - A pessimistic optimist who's bound to be replaced

Fick kontakt med en tjej på MSN, hon hade tydligen hittat min adress i min blogg och ja.. bestämt sig för att ifrågasätta mitt sjukdomstillstånd.
Hon trodde inte på att jag haft gallsten etc. Jag ska härmed försöka bevisa att jag faktiskt inte ljuger ihop allting.

Här kommer en bild från 2008, då jag var som sjukast. Det var med hjälp av denna bilden jag fick reda på att jag hade gallsten (Har ej gallsten längre eftersom jag var tvungen att operera bort hela gallblåsan). Notera mitt födelsenummer 93-10-10 uppe i ena hörnet (Anledning till att jag tagit bort mitt efternamn och sista siffrorna i personnumret är för att jag anser att det är privat och vill ej lägga ut det på nätet). Det var skiktröntgen med kontrast, så nu är det ur världen.



Här har jag zoomat in på gallblåsan, där man faktiskt kan se stenarna ganska tydligt om man tittar noggrant:


Min vackra gallblåsa, RIP.

Så, vet inte vad fan jag kan ge för bevis mer än så. Ni har mitt födelsedatum och mitt namn (Jag är den enda i Sverige som heter Sabeline i mellannamn, så bara det borde vara bevis nog). Fan ska ni ha bild på mina operationsärr också eller? >_< Ska jag skriva MICHI över hela bilden? SKA NI HA MIN MOTHERFUCKING SJUKJOURNAL?!
Snark på dig Angelica eller vad du nu hette.

JA, det är ovanligt att man får gallsten och bukspottkörtelinflammation i unga år.
NEJ, läkarna är inte säkra på varför jag drabbades.

Frågor på detta?

Kommentarer
Postat av: Julia - nominera till månadens blogg

herregud varför ska man inte tro på en sån sak?

idioter

2009-05-17 @ 16:33:22
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: sabina

gud vad irreterande när folk håller på att spekulera. hoppas de fick så de teg nu

2009-05-17 @ 17:51:09
URL: http://chahina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0